ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ НВП "ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД" (ТОВ):
СТРАТЕГІЯ В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ:
постійне підвищення задоволеності споживачів для досягнення цілей підприємства та збереження конкурентоспроможності.
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА:
ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗДІЙСНЕННЯ ПОЛІТИКИ В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ:
забезпечується документально оформленою, впровадженою та постійно удосконалюваною системою менеджменту бізнесу, що відповідає вимогам стандартів ДСТУ ISO 9001:2009, ISO 9001:2008.
НАПРЯМОК ПОЛІТИКИ В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ:
зміцнення позицій підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках;
розширення ринків збуту;
отримання стійкого прибутку за рахунок поставки продукції високої якості, що відповідає вимогам та очікуванням споживачів.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ПОЛІТИКИ В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ:
застосовувати сучасні методи управління підприємством відповідно до міжнародних стандартів, передові технології, нові матеріали та прогресивне обладнання;
максимально задовольняти вимоги до продукції, що визначаються споживачем, аналізувати задоволеність споживачів;
розробляти та виготовляти нові вироби відповідно до перспективних вимог ринку;
підвищувати та підтримувати рівень компетентності персоналу, проводити навчання та підвищувати кваліфікацію персоналу в галузі системи менеджменту бізнесу;
стимулювати залучення працівників підприємства до процесів забезпечення високої якості продукції, застосовувати мотиваційні принципи праці, підтримувати оптимальний психологічний клімат у колективі;
своєчасно оцінювати та постійно покращувати результативність системи менеджменту бізнесу.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВИЩОГО КЕРІВНИЦТВА ПІДПРИЄМСТВА ЗА:
реалізацію політики у сфері якості;
результативність та ефективність функціонування системи менеджменту бізнесу.
Генеральний директор В. В. Бушуєв