• Тел. +38 (057) 768-07-92

  • Факс. +38 (057) 315-21-39

  • Україна, 61085, м. Харків,

    вул. Академіка Проскури, 1 а/c 2831

 
 

Електрообладнання для локомотивів:

Комплект для електровоза ВЛ11М, ВЛ11/8

ААОТ.468000.001

Комплект електрообладнання "БАРС" для модернізації електровоза ВЛ11М, ВЛ11/8

 

Призначення

 

Для установки на електровози ВЛ11М, ВЛ11/8 замість блоку автоматики системи автоматичного управління рекуперативним гальмуванням САУРТ-034, датчика струму якоря (ДкТ1), датчика струму збудження (ДкТ2), датчика напруги (ДкН), тахогенератора, задатчика струму/швидкості (ЗСШ) при ремонтно-відновлювальних роботах.

 

Склад:

  • блок контролю швидкості (БКШ) ААОТ.468213.001  .............1 шт.
  • блок регулятора "ІРБІС" ААОТ.468323.321 ...........................1 шт.
  • блок контролю та індикації (БКІ) ААОТ.467845.020 ..............1 шт.
  • блок контролю температури (БКТ) ААОТ.468172.001 ...........1 шт.
  • блок термоперетворювача (БТП) ААОТ.468152.002 ..............5 шт.
  • джерело живлення ДЖ24 ААОТ.436434.002 ..........................1 шт.
  • блок контролю напруги (БКН) ААОТ.468151.002 ...................1 шт.
  • датчик струму ААОТ.468151.003 .............................................2 шт.
  • сельсин БС-155 ЛШЗ.154.000, ЛШО.301.005 ТУ ...................1 шт.
  • комплект кабелів ААОТ.468935.301........................................1 шт.

 

БКШ призначений для:

  • формування імпульсних сигналів, частота яких пропорційна швидкості обертання колісної пари електровоза;
  • формування інформаційного повідомлення про поточну швидкість руху електровозу

 

БКІ призначений для:

  • управління швидкістю обертання вентилятора охолодження тягових двигунів в автоматичному режимі залежно від температури охолоджуючого повітря на виходах із тягових двигунів;
  • відображення сервісної інформації у моторному режимі;
  • відображення поточної інформації в режимі рекуперативного гальмування;
  • введення необхідної для роботи КЕ "БАРС" інформації;
  • відображення та збереження інформації про поточні несправності;
  • відображення інформації від сусідньої секції (за запитом)

 

БКТ призначений для спільної роботи з блоками БТП.

 

БКТ забезпечує виконання наступних функцій:

  • формування напруги живлення БТП;
  • обробку інформації, що надходить від БТП;
  • аналіз справності БТП;
  • формування інформаційного повідомлення для БКІ про поточні температури повітря на виходах з тягових двигунів, зовнішнього повітря та справності БТП;
  • індикацію працездатності і наявності живлення БТП;
  • забезпечення резервованого живлення блоків БКШ, БКІ, БКТ обох секцій

 

ДЖ24 призначений для спільної роботи з блоками БКШ, БКІ, БКТ.

 

ДЖ24 забезпечує виконання наступних функцій:

  • стабілізацію вихідної напруги на рівні, В: 24±1,2 %;
  • захист від короткого замикання по виходу;
  • захист від неправильного підключення полюсів напруги живлення;
  • захист від перенапруги по входу та виходу

 

Блок "ІРБІС" призначений для:

  • автоматичного регулювання електричних параметрів тягових двигунів під час переходу на рекуперацію;
  • автоматичного регулювання електричних параметрів тягових двигунів у режимі рекуперативного гальмування;
  • обмеження швидкості руху електровоза у режимі рекуперативного гальмування на спусках;
  • формування сигналів на виконавчий пристрій підсипки піску;
  • формування керуючого впливу на обмотку збудження електромашинного збудника в режимі рекуперативного гальмування

 

"ІРБІС" забезпечує:

  • автоматичне переведення електровоза з режиму вибігу в режим рекуперації;
  • стабілізацію струму рекуперації або швидкості руху електровоза при дотриманні обмежень за гранично-допустимою напругою в контактній мережі та умовами комутації (за співвідношенням струму якоря та струму збудження);
  • захист від юзу колісних пар автоматичним зниженням гальмівного зусилля при надходженні сигналу від протибоксувального захисту

 

Датчик струму призначений для перетворення струмового вхідного сигналу на потенційний сигнал, пропорційний вхідному струму в режимі рекуперації.

 

Блок контролю напруги (БКН) призначений для перетворення рівня струмового сигналу на потенційний сигнал, пропорційний вхідній напрузі в режимі рекуперації.

 

Умови експлуатації

 

Кліматичне виконання: УХЛ3.1 за ГОСТ 15150-69
Діапазон робочих температур: -40 ... +60 °С
Механічне виконання: М25 за ГОСТ 17516.1-90E
Середній термін служби не менше 20 років

 

Споживачі

 

Львівська залізниця (Україна)
Південна залізниця (Україна)