Система діагностики для електровоза ВЛ11м/6
Призначення
Система діагностики призначена для:
- автоматичного контролю параметрів технічного стану систем, вузлів та агрегатів магістральних електровозів постійного струму серії ВЛ11М6;
- збору, відображення та аналізу діагностичної інформації з метою виявлення відхилень вимірюваних параметрів від норми;
- організації діалогового режиму оператора із системою;
- управління процесом відображення аварійних та попереджувальних повідомлень та поточної інформації на відеомоніторі;
- реєстрації інформації в енергонезалежному модулі пам'яті;
- формування аварійних та попереджувальних світлових та звукових сигналів
Склад
- Блок дискретних повідомлень;
- Блок аналогових повідомлень;
- Блок аналогових повідомлень 2;
- Блок відображення інформації "САПФИР";
- Датчики струму якоря;
- Датчики струму збудження;
- Датчики струму АКБ;
- Датчики напруги АКБ;
- Датчики напруги контактної мережі;
- Комплект кабелів.
Технічні характеристики
- напруга живлення мережі постійного струму – від 50 до 100 В;
- TFT дисплей з розміром екрану по діагоналі 12,1 дюйми;
- багатофункціональний бортовий комп'ютер із тактовою частотою процесора 800 мГц;
- 3 послідовні порти CAN з гальванічною розв'язкою;
- 1 послідовний порт RS-485 з гальванічною розв'язкою;
- 1 послідовний порт ETHERNET;
- 1 послідовний порт USB;
- кількість дискретних входів - 64;
- кількість дискретних релейних виходів - 64;
- кількість каналів вимірювання параметрів струму та напруги - 8;
- кількість каналів вимірювання виходів термоперетворювачів опору - 40;
Умови експлуатації
- Кліматичне виконання У.1 за ГОСТ 15150-69;
- Діапазон робочих температур -50 ºС... +40 ºС;
- Механічне виконання М25 за ГОСТ 17516.1-90Е;
- Середній термін служби не менше 28 років.
Споживачі
Залізниці України.